במאמר זה ישנם כמה יתרונות וחסרונות הקשורים לשימוש במכונות CNC (Computer Numerical Control). מאמר זה נועד לדון בכמה מהיתרונות של שימוש במכונת C NC בתעשייה ובבית. חלקכם כבר קראו על היתרונות והחסרונות של סוגים שונים של מכונות והשימוש בהם בתעשייה.
כדי לראות עוד מידע בתחום של יתרונות וחסרונות של עיבוד שבבי ומפעל לעיבוד שבבי מומלץ לבקר באתר asustiel.com

תהליכי העיבוד מחולקים לשלוש קטגוריות עיקריות

קידוח, כרסום וסיבוב. היישום העיקרי של מכונת CNC הוא הסרה יעילה יותר של מתכת מאשר מכונת כרסום. בקטגוריה של כלי מכונה, CNC משמש לעתים קרובות כמכונת כרסום, אך מכונת הטחינה בסדנת התלמידים היא בדרך כלל מכונת כרסום אנכית ומכונת הטחינה היא מכונת כרסום אופקית.

עיבוד שבבי CNC מהיר יותר

מרוב מדפסות התלת מימד, בעוד מדפסות התלת מימד הולכות ומהירות יותר ויותר עם ההתקדמות הטכנולוגית. ההפך הוא הנכון, עם זאת, מכיוון שניתן לייצר חלקי מתכת ופלסטיק תוך מספר ימים. עיבוד CNC והדפסת תלת מימד עובדים באותה צורה, אשר זו הסיבה שיש יותר ויותר מדפסות תלת מימד בסין. חברות סיניות כמו 3ERP מבינות את הערך של הדפסת תלת מימד ו- C NCMachining ומציעות את שתי הטכנולוגיות במוצריהן.

אם אתה חבר בתעשייה

אנא שתף את הניסיון שלך עם היתרונות והחסרונות של מכונות CNC ומכונות ידניות. כאשר אתה שוקל כיצד לאזן את החסרונות עם ההיבטים החיוביים של שימוש במכונת C NC, תקבל את המידע הדרוש לך כדי לקבל החלטה טובה יותר לבדוק אם אתה רוצה להכין מוצר – חלק להזמנה – או להכין את החלק בעצמך. כאשר יש צורך בחלקים איכותיים במהירות (יותר ממספר רכיבים), היתרונות של משימות עיבוד שבביות עם הפעלה מהירה במכונות CND עולים על היתרונות. ניתן להשתמש ביתרונות אלה ביתר יעילות, כך שהלקוח יכול להסתמך על האיכות הצפויה שמועברת.

ניתן להרוויח הרבה על ידי למידה כיצד תהליך עיבוד CNC יכול להועיל ליישום העסקי הייחודי שלך

אם ברצונך ללמוד עוד על עיבוד C NC, ישנם מספר משאבים מפורטים ביותר. אם אתה מגלה שאתה משתמש בעיבוד CND או לא, לא כדאי לבדוק כיצד מייצרים חלקי מתכת. למידע נוסף על היתרונות והחסרונות של מכונות CNT למחזור מהיר, פנה למומחים בפלטורה לקבלת מידע נוסף.

כשאתה משתמש בעיבוד שבבי CNC לפיתוח אבות טיפוס, יש לקחת בחשבון מספר דברים לפני שתשתמש בו לפיתוח.

עיבוד שבבי CNC עשוי להיות יקר יותר משיטות אחרות

אך יש לך היתרון הנוסף של דיוק ודיוק נוספים. כאשר אתה מחליט בין הדפסת תלת מימד לעיבוד שבבי 5 צירים לפרויקט הבא שלך, יש סיכוי טוב שתבחר במכונות בעלות 5 צירים אם האיכות והיעילות חשובות לך. עם זאת, אם אתה זקוק ליתרונות של שני סגנונות הייצור ותוכל לעקוף את החסרונות המועטים שיש להם, עליך לבחור בעיבוד C NC לפרויקט רכיב החוזה הבא של המותג. בין אם תבחרו בעיבוד CND או בהדפסת תלת מימד של חלקים, חשוב לזכור כיצד שתי הטכנולוגיות יכולות לעבוד יחד וכמה חשוב לייצר רכיבים איכותיים.

המצב הברור היחיד בו מכונת CNC אינה מתאימה לך

הוא כאשר אתה נמצא בפעולה קטנה מאוד הדורשת תבניות מתכת פשוטות מאוד בהן היא תציע יתרון עצום על פני מכונה קונבנציונאלית. הזמנים בהם יהיה שימושי לבחור עיבוד שבבי C NC על פני עיבוד שבבי קונבנציונאלי יהיו כאשר עקביות ודיוק הם מכריעים עבור המוצר המיוצר.

במכונות CNC היתרונות של פרויקטים בקנה מידה גדול הדורשים עקביות גבוהה עולים על החסרונות

אם מוטלת עליכם המשימה לנהל פרויקט רחב היקף הדורש מידה גבוהה של יציבות, עקביות ודיוק, היתרונות של מכונת C NC עולים על החסרונות. עם זאת, אם אתה נתקל במכונת CNC ומדובר בפרויקט גדול יותר הדורש עקביות גבוהה, יתרונות אלה יעלו על כל החסרונות.

הגודל והעמידות של מכונת כרסום נותנים תמיכה עצומה למכונה גדולה וכבדה שיכולה להתמודד עם נזק. העיצוב הארוך וחיי השירות הארוכים של המכונה מספקים תמיכה עצומה למכונה גדולה וכבדה יותר כדי להתמודד עם נזק ונזק.

הדבר הנהדר בעיבוד CNC הוא שהוא מאפשר ייצור של צורות ומבנים מורכבים שלא ניתן לייצר בשיטות מכונה קונבנציונליות. הוא משחזר סיבוב מהיר – לייצר אב טיפוס בשבריר מהזמן והעלות של שיטות קונבנציונליות כמו מכונת כרסום.

הזמן וההוצאה האנרגטית בשלבים שונים של עיבוד CNC מחייבים להגדיר הדפסת תלת ממד כתהליך אינטגרלי בייצור. זה נותן למדפסות תלת מימד גימור משטח טוב יותר מכיוון שהחומר אינו מעוות במהלך התהליך.

נכתב בשיתוף איציק סוסתיאל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *