לדברי מומחים לטיפול בעור, הסרת כתמים כהים וצורות אחרות של היפרפיגמנטציה היא אחד הצעדים החשובים ביותר להיפטר מאקנה, צלקות ופיגמנטציה. כאן, ביקשנו ממומחים לשתף את העצות הטובות ביותר שלהם להיפטר מאקנה וצלקות אקנה ולשתף את עצותיהם בנוגע להיפטר מכתמים כהים, צלקות אקנה או כל צורה אחרת של עור פיגמנט. כאן, מומחים חולקים את הסיבות וכיצד למנוע אותם, ונותנים טיפים וטריקים לטיפול אופטימלי במחלות עור כגון אקנה.

אם אתם מחפשים את המוצרים הטובים ביותר לטיפול בפיגמנטציה בעור

הכניסו את הסרום לרשימת "חובה לנסות". יש הרבה מוצרים שמפחיתים את המראה של היפרפיגמנטציה ומבהירים את עור הפנים שלך. אז בדקו סוגי עור שונים וסוגי פיגמנטציה של היפרפ ותמצאו את המוצר המתאים לכם.

אם אתה מודאג כיצד להסיר כתמים כהים מהפנים שלך

טיפול איורוודי זה מושלם עבורך. מרחו מיץ עגבניות על העור למשך 20 דקות ושטפו עם מים פושרים כדי להבהיר את ההיפרפיגמנטציה. מצא פילינג לכל סוגי העור והשתמש בו פעמיים בשבוע להסרת ולהמיס כתמים כהים. אחת הדרכים הטובות ביותר להבהיר את העור עם כתמים כהים היא למרוח את ג'ל מיץ אלוורה ישירות על האזורים הכהים יותר ולהשאיר אותו דולק למשך 10-15 דקות בכדי לשטוף את הג'ל. אתה יכול לעשות זאת גם על שיער, עיניים, אף, שפתיים, לחיים ואפילו אף ופה כדי להאיר כתמים כהים בפנים.
לעוד פרטים אודות פיגמנטציה בפנים ומה היא הדרך הנכונה לפיגמנטציה בפנים יש לבדוק כאן: flamingo-clinic.co.il

בכל שיטה שתבחר, דרמטולוגיה כלולה מציעה לך את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר להשגת גוון עור בהיר ואחיד הרצוי.

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על הגורמים לכתמים כהים ואילו תשעה טיפולים מומלצים על ידי רופאי עור. במאמר מאוחר יותר, נבחן את הגורמים לכתמים הכהים בפנים ובגוף ונמנה כמה תרופות טבעיות להיפטר מהם. להלן תשעה תרופות טבעיות בהן תוכלו לנסות להשיג תוצאות יעילות לפנים ולגופכם, כמו גם רשימה של המלצות רופאי העור לכל תרופה.

הידרוקינון היא תרופה אקטואלית שניתן למרוח על העור כדי לדהות כתמים כהים. מכיוון שהוא מכיל הידרוקינונים, ניתן למרוח את התרופה על כל נקודה בעור, מה שמבהיר אותה על ידי הפחתת כמות המלנין.

היתרון של טיפול זה

הוא שהוא יכול לטפל ברוב צורות הפיגמנטציה, כולל כתמים כהים, עיגולים כהים סביב העיניים ואפילו כתמים כהים על העור. כשאתה מוסיף מולטיני, אתה נהיה רגיש יותר להשפעות של מלנין ופיגמנטים אחרים על העור, כמו כוויות שמש ואקנה.

אם פיגמנטציה או כתמים כהים אינם נעלמים עם תרופות ביתיות

עליך לפנות לרופא עור כדי לבדוק אותם ולטפל בהם קלינית. ישנם משרדים ורופאי עור המשתמשים גם באופציות אלה, לכן המשך לקרוא כדי לקבל את ההמלצות הטובות ביותר להיפרפיגמנטציה. SELF שוחחה עם כמה רופאי עור בכדי לענות על שאלות אלו ולגלות כיצד הם מטפלים בכתמים כהים בפנים. ניתן לטפל בהיפרפיגמנטים בבית, אך אם הם לא נעלמים לאחר שלקחת תרופה ביתית, עליך לפנות לרופא העור שלך כדי לראות אותם בכדי לקבוע את הגורם להיפרפיגמנטציה ולמצוא דרך לטפל בבהירות ולהכתים את הנקודה החשוכה.

ישנם טיפולים אקטואליים שונים שניתן להשתמש בהם לטיפול בהיפרפיגמנטציה

כגון חומצה קוג'נית, קרם הגנה וקרמים נגד הזדקנות. זה אידיאלי אם ברצונך לטפל במחלות עור כגון אקנה או סימנים אחרים הקשורים להזדקנות. אם הפיגמנטציה שלך גבוהה, בניגוד לגוון העור הטבעי שלך, מותגים מתוצרת הסוואה כמו Keromask הם הבחירה הטובה ביותר שלך. בשעה 14.99p בלבד הם לא ישברו את הבנק, אך הם גם אידיאליים לאנשים עם גווני עור כהים יותר.

ארבוטין הוא נגזרת טבעית של הידרוקינון ונחשב לאחת החלופות הטובות ביותר לארובין שכן הוא מאיר את העור – ללא כל סיכון. מניסיוני, הידרוקינונים הם חומרים מגרים בעור וקשים מדי עבור גווני עור מסוימים.

ניאצינאמיד

המכונה גם ויטמין B3, הוכח קלינית כמפחית את השכיחות של היפרפיגמנטציה ואפילו גוון עור. אני משתמש בו כקרם מקומי לטיפול בכתמים כהים ופיגמנטציה, כמו גם במצבי עור אחרים כגון אקנה. Microdermabrasion משמש גם לטיפול בפיגמנטים של כתמים כהים, מה שמספק תוצאות מצוינות בשימוש יומיומי כמוצר הגנה והבהרה.

הכללת חומצה גליקולית בטיפוח העור שלך

היא חובה אם משחק הקצה הוא להבהיר כתמים כהים ולהמוגג אקנה – היפרפיגמנטציה קשורה. זה גם צעד חכם כדי להבטיח שאתה עומד בשיהות נוגדות החמצון הגדולות כשמדובר בכתמים כהים. אם יש לך היפרפיגמנטציה מהשמש, הריון או פגיעה בעור, ניתן להשתמש בטיפולי IPL גם כנגד כל צורה של היפרפיגמנטציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *