סוגי תאורה. אם אתה מעוניין להשתמש בנורות בעיצוב. פורטל תאורה מציע מגוון רחב של אפשרויות תאורה לבית, למשרד ולמשרד.

סוגי תאורה המדריך המלא.

קבוצות רבות של סוגים שונים של תאורה מציעות לך את הגמישות הגדולה ביותר ויכולות לכלול תאורה ישירה, תאורה שקועה ותאורה אחרת הניתנת לשליטה ולהתאמה לעסק שלך. תאורה כללית היא גוף תאורה – מותקן או אפילו שקוע.

מכיוון שמטרתו להטיל אור באופן שווה בכל החדר. אור ישיר משמש לעתים קרובות לתאורה כללית של חדר, ובמקרה זה נדרשים מקורות אור מרובים כדי להשיג פיזור אור מאוזן. כאן, משטח – אור או נברשת – יספק את המקור הטוב ביותר לתאורת הסביבה.

בחלק מהעסקים זה משמש כמקור האור העיקרי של קירות, תקרות, רצפות, קירות ואפילו תקרות.

תאורת מסלול או שקוע יכולה לתפקד כשלוש שכבות תאורה בהתאם לכיוון. תוכנית תאורה מצוינת ממקסמת את היכולת להאיר חדר בשלוש דרכים שונות. תלוי בתפקוד ובסגנון.

תאורת סביבה – המכונה גם תאורה כללית – נועדה להאיר את כל החדר ברמה אחידה. תאורת המשימות מספקת אור באזור מסוים של החדר, כמו שולחן, קיר או אפילו קירות של בניין.

הבנת ההבדלים בין סוגי תאורה אלה יכולה לעזור לך לבחור את התאורה המתאימה לצרכים שלך. אם אינך מודע לסיבות השונות לשימוש בכל סוג תאורה. בסופו של דבר תוכל לקנות סוג תאורה שגוי אם תצטרך.

מדריך זה מסביר כיצד להשתמש באורות אלה בצורה יעילה, כמו גם באורות המשמשים ליצירת התאורה הרצויה. יצרנו גלריות תמונות רבות המציגות בפניך את אפשרויות התאורה הרבות השונות בביתך או במשרדך.

אחת הסיבות השונות לבחור תאורה מסוימת לצילום היא סוג האור בו אתה משתמש לתמונות שלך. ישנם צלמים המשתמשים בתאורה מלאכותית היוצרת אור סביבתי מאורות מלאכותיים כגון פנסי רחוב.

מאווררי תקרה עוזרים לשמור על קרירות החדר ומספקים מקור נחמד של אור הסביבה, בעוד שמנורות גדולות יותר יכולות לשמש להארת אזורי העבודה והסביבה. מנורת רצפה בולטת יותר יכולה גם לתת לכם את האפשרות להאיר את חדרכם באופן כללי.

גופי תאורה לתקרה נוטים להעניק אור הסביבה לחדר, בניגוד לתאורת מבטא למשימות, מכיוון שהם מספקים תאורה כללית ומפוזרת יותר, אך הם עדיין יכולים להיות שימושיים למבטאים ומשימות.

תאורת מסלול יכולה לעבוד בצורה מושלמת לתאורה כללית בהתאם לעובי המנורה, אך היישומים העיקריים של תאורת מסלול הם תאורת מבטא ותאורת משימות. תאורת המשימות מקומית יותר מסוגים אחרים של תאורה; זה יכול להגיע ממגוון מקורות והוא מקומי יותר מכל סוג אחר של תאורה.

זה מבטיח שיש כמה חדרים שיכולים להשתמש בסוגים שונים של תאורת LED מסחרית, שכן הם זמינים למגוון יישומי תאורה שונים.

עם זאת, בעלי בתים ובעלי עסקים עשויים להזדקק לגופי תאורה שקועים או לפתרונות תאורה אחרים לביתם או לעסק שלהם כדי להבטיח שלכולם תהיה גישה לאפשרויות התאורה הטובות ביותר שיש.

כמעט כל חדר יכול להפיק תועלת משילוב של שלושת סוגי התאורה, וכאשר אתה מאיר את חדר השינה או המשרד שלך, שילוב תאורה זו במושג התאורה שלך יכול לעזור לך ליצור את החלל האידיאלי לחדר שלך.

ניתן לראות זאת כאשר מאירי התאורה השונים ממוקמים בגבהים שונים או בכמה קבוצות חדרים. לדוגמא. אם זוויות האור הבודדות חלשות מאוד, ניתן להשתמש בסדרה של אורות כיוונים מזוויות שונות להפקת אור מילוי.

אם יש לך תאורת מסלול או שקוע, אתה יכול לכוון את האורות לקיר כדי ליצור אור סביבתי, ואורות תמונה או אורות קיר יכולים להיות בזווית ליצירת זרקורים. אור הסביבה דומה מאוד, אלא שהוא נוצר מזוויות שונות, מה שהופך את תאורת החדר לטבעית ושטוחה ככל האפשר.

זה מושג על ידי גופי תאורה שקועים וקירות, כמו למשל תאורת תמונה או גופי קיר. שיכולים לכוון את נורות הסביבה שאתה מייצר לאזורים שונים בחדרך או אפילו בשעות שונות ביום או בלילה. תאורה עקיפה: גם תאורת סביבה יכולה להיות דומה מאוד, אך לא באותה צורה כמו תאורת מסלול, כדי לאפשר להאיר חדרים כ"טבעיים "ו"שטוחים".

סוג המנורה או התאורה וכמות האור עשויים להשתנות בהתאם לתאורה, למשימה או לתאורה. בדיוק כמו תאורה כללית, "תאורת עבודה" יכולה להגיע בשתי צורות: תאורת עבודה ותאורת סביבה.

סוגים נפוצים של תאורת משימות כוללים גופי תאורה שקועים, מנורות למטה המכוונות לנקודה מסוימת ומנורות למעלה. סוגים נפוצים של תאורת מבטא כוללים גופי תאורה לקירות וכמו כן כמו נורות ליבון, מנורות, נרות וגופי תאורה אחרים.

סוגי תאורה
סוגי תאורה צילום pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *